30 di Ghjennaghju 1735 ind’é un paisolu di Castagniccia di Pieve d’Orezza, fu urganisata una riunione,a Cunsulta d’Orezza. Certi inteletuali Corsi anu creatu una cunstituzione democratica. Questa cunstituzione avia per scopu principale di aiutà u populu chi oramai, sarà capace di sciegle u so avvene è urganiza u so prisente.
L’ 8 di dicembre sarà dichjaratu « Festa Naziunale», in umagiu a quella chi pruteghje stu novu spaziu liberatu : a Vergina Maria. A” Festa di l’Immaculuta Cuncezione” hé dunque listessu ghjornu chi quella festa di a Nazione, per mustrà, tra altre cose, chi nimu ha u dirittu di piglia, arrubà a memoria culletiva è l’identità propria di un populu.
Di stu sentimentu naziunale, é sta fiura religiosa, quella di l’immaculuta cuncezione, nasce un cantu sacratu, u nostru ” Dio vi salvi regina”. Per tutti quelli chi credenu in l’avvene, o simpliciamente, quelli chi credenu in l’isula di Corsica.
Femu A Corsica
U 30 di Ghjennaghju 1735 ind’è un paisolu di Castagniccia, pieve d’Orezza, fù urganisata a Cunsulta d’Orezza chì elaburò una custituzione democratica. L’ 8 di dicembre fù dichjaratu « Festa Naziunale», in umagiu a quella chi pruteghje sta terra liberata : a Vergina Maria.
A Festa di l’ « Imacculata Cuncezzione » hè dunque u listessu ghjornu chi a festa di a Nazione, per mustrà, tra altre cose, chi nisun’ùn hà u dirittu d’impatruniscesi di a memoria culletiva è di l’identità propria di un populu.
Di stu sintimu naziunale è di sta fiura religiosa, nasce u nostru innu « Diu vi salvi regina », per tutti quelli chi credenu in l’avvene è ind’una nazione libera. Ind’una Corsica Libera.
BONA FESTA DI A NAZIONE !
Corsica Libera
Corsica Infurmazione, L’information Corse
Vous aimez cet article ? Faîtes-en profiter vos amis !
Faites passer l’information autours de vous en cliquant sur :
Comments are closed.